Завантаження...
We provide development services for complex electronic devices, sensors and software in the languages ​​C, C++, Python, JavaScript

Функціональне забезпечення випробувань гідравлічних демпферів

Функціональне забезпечення випробувань гідравлічних демпферів 0

Дослідженню характеристик роботи гасителей присвячена велика кількість публікацій. Автори розглядають схемні і конструктивні рішення, робочі процеси, методи випробувань гасителей .

Проведені авторами дослідження з використанням сучасного діагностичного обладнання дозволили встановити ряд істотних недоліків, властивих використовуваним на «Укрзалізниці» гасителі. Зокрема, до них відноситься відсутність системи регулювання клапанно-дросельного вузла.

Якість гасителя в такому випадку залежить від точності виготовлення елементів всієї конструкції. Гасителі, як правило, мають значну асиметрію на ходах стиснення і розтягування, а це, особливо на високих швидкостях, може викликати у візку знакозмінні навантаження, які сприяють появі втомних тріщин.
В даний час використовується в основному морально застаріле випробувальне обладнання, яке не дозволяє диференціювати реальні значення параметрів опору і швидкості на ходах стиснення і розтягування, а також оцінити вплив температурного чинника, пов'язаного з в'язкістю робочої рідини.

Оскільки в замкнутій гідравлічній системі відсутній фільтрація, продукти зносу чавунних поршневих кілець з великою інтенсивністю призводять до зміни первинних параметрів гасителя.

Експлуатаційна температура гасителя знаходиться в межах від - 30 ° С до + 60 ° С. У цьому діапазоні параметри опору внаслідок зміни в'язкості масел змінюються на величину до 40%.

Недосконалість конструкцій гасителів проявляється навіть у тому, що при повороті головки гасителя, легкому ударі по кожусі гасителя форма діаграми та контрольні параметри опору і швидкості на ходах стиснення і розтягування, а також показник симетричності істотно змінюються.
Недоліки проявляються і в тому, що при зберіганні, транспортуванні в горизонтальному положенні або близькому до нього рівень масла в рекуперативної камері не перекриває дросселирующие отвори. Це сприяє виникненню повітряної подушки в штоковой порожнини. У підсумку на початкових етапах роботи гасителя виникають поштовхи, удари і т п.
Діагностування технічного стану гасителя до кінця міжремонтного періоду потребує спеціального стендового обладнанні. Як правило, застосовуються стенди, які задають переміщення штока гідроциліндра гасителя за гармонійним законом. За експериментально отриманої залежності зусилля на штоку визначаються їх характеристики і відхилення від номінальних значень.
Text of the article:
Джерело:
Тип статті:
Авторська
3046
/*
*/